COMODO Antivirüs

Merhabalar arkadaşlar tekrardan sizlere yeni güncellenmis Comodo Antivirüs programını sunmaktayım.1yıl ücretsiz şekilde kullanabilirsiniz.Sonrasında ise tekrar sitemi ziyeret edip yeni sürümünü indirebilirsiniz 🙂

comodo-antivirus

Bildiğiniz gibi bize destek olmak isterseniz reklamlı link üzerinden,zamanım yok 5saniye uzun zaman diyorsanız reklamsız linke tıklayabilirsiniz 🙂

 

Reklamlı link

Reklamsız link

*Her zaman güncellenir.


COMODO Antivirüs’ için 2 yanıt

  1. Blogunu cok basarili buldum antivirusude reklamli link uzerinden indirdim.biliyorum oyle ordan kazandigin para degil senin icin onemli olan.onemli olan birilerinin sana deger verdigini hissetmen.Blogunda basarilar diliyorum dostum

    Liked by 1 kişi

    1. Gerçekten çok sevindim başarılı bulmana.Hislerime tercüman olmuşsun gerçekten. Teşekkür ederim dostum 🙂

      Beğen

Yorum bırakın